|
Tygblöjeforum Genom att välja tygblöjor gör du en insats för miljön och ett sunt val åt ditt barn! Här träffas vi och diskuterar allt som har med tygblöjor att göra. Välkommen in!
|
| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Vad tycker ni om imsevimses formsydda i flanel? |
| 1 |
|
33% |
[ 1 ] |
| 2 |
|
33% |
[ 1 ] |
| 3 |
|
33% |
[ 1 ] |
| 4 |
|
0% |
[ 0 ] |
| 5 |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totalt antal röster : 3 |
|
| Författare |
Meddelande |
Rosalinda
Registreringsdatum: 21 maj 2008 Inlägg: 26
|
Postat: tis sep 30, 2008 20:03 Rubrik: Imsevimses formsyddaflanel |
|
|
Ni som har provat, vad tycker ni om dom? _________________ Mamma till en underbar kille född -07 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
j:smamma
Registreringsdatum: 21 april 2008 Inlägg: 12
|
Postat: ons okt 01, 2008 10:12 Rubrik: |
|
|
Använde dem endel till mitt första barn, men var inte alls nöjda med dem, när jag provade andra sorter, så jag fick något att jämföra med.
Gav dem bara en etta i betyg, då de suger dåligt, (i alla fall till min pojke som var en storkissare, det behövdes tjocka frotteinlägg om de skulle hålla tätt någon stund), de har inte knappar eller kardborre så det går inta att sätta ihop medan man sätter på blöjbyxan och de blev hårda om man hängtorkade dem. På en nyfödd var de väldigt stora och otympliga fastän de är onesize. Jag använde dessutom den gamla sorten utan resår vid benen, så de satt dåligt runt låren.
Enda fördelen var att de torkade snabbt.
j:s mamma |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
sakri
Registreringsdatum: 03 september 2009 Inlägg: 1 Ort: Hägersten, Stockholm
|
Postat: tor sep 03, 2009 14:26 Rubrik: |
|
|
Ger en tvåa i betyg. Min lilla kille kissar igenom dem direkt, måste byta inom 1½ timme. Har dock bara använt storlek newborn, som ju är mindre än onesize. Har börjat köra dubbelt, två formsydda i flanell, då funkar det! _________________ Kelvins mamma (född maj -09) |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
 Blocked registrations / posts: 1213 / 0
|